دسته بندی های استاندارد پوشش بیمه منزل

دسته بندی های استاندارد پوشش بیمه منزل

دسته بندی های استاندارد پوشش بیمه منزل

بیمه مالکان منزل به عنوان یک بسته بیمه ای، به دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شود که تمام آنها برای جنبه های مختلف خانه شما و هزینه هایی ارائه می کند که ممکن است در نتیجه فجایع طبیعی، آتش سوزی، سرقت، جراحت ها و شکایات ایجاد شود. حقایقی در خصوص دسته بندی های پوشش بیمه در ادامه ارائه می شوند.

پوشش الف – سکونت

بیمه سکونت بیمه منزل ساختار خانه شما را بیمه می کند. بر اساس بیمه نامه سکونت بیمه منزل، ارزش ساختمان شما در مواقعی پوشش داده می شود که توسط آتش سوزی، باد، توفان یا تخریب صدمه دیده یا نابود شود. پوشش سکونت شامل ارزش زمین منزل شما نمی شود.

پوشش سیل و زلزله باید به صورت مجزا خریداری شود، چون بیمه سکونت این موارد را شامل نمی شود.

پوشش ب – سازه های دیگر

بر اساس دسته بندی سازه های دیگر بیمه منزل، ساختمان هایی غیر از خانه پوشش داده می شوند. این سازه ها شامل گاراژ و سازه های دیگر جداشدنی می شود.

پوشش پ – اموال شخصی

بیمه اموال شخصی بیمه خانه، وسایل موجود در خانه از قبیل اسباب منزل، لباس، تابلو و متعلقات شخصی را بیمه می کند. هر وسیله ای که داخل خانه باشد تحت پوشش دسته بندی وسایل شخصی قرار می گیرد.

پوشش ت – عدم کاربری

دسته بندی عدم کاربری بیمه منزل به پوشش هزینه هایی می پردازد که یک مالک ممکن است در نتیجه جابجایی از منزل خود بپردازد. این هزینه ها شامل هزینه های اجاره، هزینه های هتل و گاهی اوقات صورتحساب های رستوران می شود.

بیمه مسئولیت

بیمه مسئولیت بیمه منزل اموال شخصی را پوشش نمی دهد. در عوض، از مالکان منزل در برابر پرداخت زیان ها و خساراتی که دیگران به علت قصور مالک تجربه می کنند، محافظت می کند. این بیمه همچنین خساراتی که حیوانات خانگی ممکن است بوجود بیاورند، پوشش می دهد.

هزینه های پزشکی دیگران

این دسته بندی، پوشش بیمه ای را برای تصادفات و جراحت های تجربه شده دیگران به خاطر وسایل شما ارائه می کند و این پوشش در صورتی میسر می شود که از شما شکایت نکنند. پوشش پرداخت پزشکی تنها برای جراحات دیگران است.

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

هجده + 13 =

Free WordPress Themes, Free Android Games