چرا بیمه عمر پارسیان ؟ یکی از انواع بیمه نامه هایی که در سال های اخیر بیشتر بر روی آن فرهنگ سازی شده است، بیمه عمر است. بیمه عمر با تمام بیمه نامه های دیگر متفاوت است و این تفاوت در نحوه خدمت رسانی دیده می شود. در بیمه نامه هایی که اکثرا مورد استفاده قرار می گیرند، بیمه گر زمان بروز خسارت به تعهدات خود عمل می کند ولی در مورد بیمه عمر، خسارتی وجود ندارد و در واقع این بیمه نامه نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید.

چندسالی است که در کشور ما، بیمه عمر به یکی از موارد بسیار واجب در طول دوره ی زندگی افراد تبدیل شده است. شرکت های بیمه ی زیادی مانند شرکت بیمه ی پارسیان، انواع خدمات بیمه ی عمر را به افراد ارائه می دهند.

یکی از وجه تمایزهایی که بیمه ی عمر با سایر خدمات بیمه ی پارسیان دارد این است که، در سایر خدمات بیمه، افراد پس از بروز حوادث گوناگون خسارت دریافت می کنند اما بیمه ی عمر درحقیقت یک سرمایه گذاری به حساب می آید و فرد در هرصورت در نهایت سرمایه ی خود را دریافت خواهد کرد.

اکثر افراد زمانی که اندوخته مالی داشته باشند، برای سرمایه گذاری به سراغ بانک ها، خرید اوراق و… می روند و کمتر کسی سرمایه گذاری در بیمه عمر را برای خود انتخاب می کند و علت آن، عدم شناخت کافی نسبت به بیمه عمر است. مردم اکثرا گمان می کنند که بیمه عمر تنها برای یک سرمایه گذاری بلند مدت است که سود ان هم در زمان حیات شخص به او ارائه می شود و هم پس از مرگ، وراث می توانند از این سرمایه استفاده کنند. در حالی که زمانی که شما به بیماری صعب العلاج مبتلا می شوید، اگر بخواهید وام بانکی دریافت نمایید و.. ، در این موارد می توانید از خدمات بیمه عمر استفاده کنید.

بیمه عمر
بیمه عمر

ویژگی های بیمه عمر پارسیان

همانطور که گفتیم در حال حاضر در کشور ما شرکت های بیمه زیادی وجود دارد که خدمات بیمه عمر را ارائه می کنند که یکی از بهترین این شرکت ها، شرکت بیمه ی پارسیان است. با توجه به این موضوع که خرید بیمه عمر نوعی سرمایه گذاری برای بیمه شونده در آینده به حساب می آید، پس هرفردی به دنبال این است که بهترین شرکت بیمه را انتخاب کند. از ویژگی های بیمه عمر پارسیان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-   بیمه عمر پارسیان سعی بر این دارد که در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان خود، حق بیمه عمر که توسط بیمه گذار پرداخت می شود را به صورت اقساطی دریافت نماید تا از این نظر فشار مالی به مشتری وارد نشود.

۲-   از نظر میزان سوددهی بیمه عمر و خدمات تحت پوشش آن، بیمه عمر سعی دارد که بتواند میزان خدمات تحت پوشش را زیاد کند تا در این صورت بهتر بتواند به مشتری خود خدمت رسانی نماید.

۳-   توجه به خواسته های مشتریان و اهمیت دادن به موارد و پیشنهادات مد نظر او، یکی از مهمترین اهداف بیمه عمر پارسیان به شمار می آید.

انواع بیمه عمر بیمه پارسیان

همانطور که می دانید بیمه های عمر با توجه به شرایط و نیازهای ‌بیمه‌گذاران و سیاست‌های شرکت های بیمه، در انواع گوناگونی به ارائه ی خدمات می پردازند. به طور کلی از انواع بیمه عمر پارسیان می توان به: بیمه‌های تمام عمر، بیمه عمر زمانی، بیمه‌ عمر و سرمایه‌گذاری، انواع طرح‌های آتیه برای کودکان، بیمه‌های مستمری و بازنشستگی و بیمه‌های عمر گروهی اشاره کرد.

البته تمامی این خدمات توسط تمامی شرکت‌های بیمه ارائه نمی‌شود اما در میان بین شاخه های بیمه ی عمر می توان گفت  که بیمه عمر و سرمایه‌گذاری جامع‌ترین و پرطرفدارترین بیمه عمر در بین شاخه های بیمه ی عمر پارسیان به حساب می آید.

نحوه ی محاسبه بیمه عمر شرکت بیمه ی پارسیان

برای محاسبه بیمه عمر در شرکت بیمه پارسیان معمولا میزان حق‌بیمه عمر کاملا به دلخواه شخص بیمه‌گذار تعیین می شود.

همچنین فرد می تواند با انتخاب پوشش‌های متفاوت، میزان حق‌بیمه پرداختی را تغییر ندهد، اما در این زمان میزان اندوخته‌ی نهایی شخص تغییر‌ می‌کند. معمولا با انتخاب پوشش‌های بیشتر میزان اندوخته‌ی نهایی فرد کاهش پیدا خواهد کرد.

به طور کلی فاکتورهای موثر بر محاسبه ی هزینه ی بیمه عمر بر اساس فاکتورهای زیر محاسبه می شود:

·       میزان حق بیمه

·       نحوه پرداخت حق بیمه

·       میزان افزایش حق بیمه به صورت سالانه

·       مدت ‌بیمه‌نامه‌

·       سن بیمه‌شده

نحوه ی محاسبه بیمه عمر شرکت بیمه ی پارسیان
نحوه ی محاسبه بیمه عمر شرکت بیمه ی پارسیان

بهترین بیمه عمر در شرکت بیمه ی پارسیان کدام نوع است؟

در رابطه با بهترین بیمه عمر باید گفت که این موضوع کاملا بستگی به هدف هر فرد دارد. به طور کلی بهترین بیمه عمر برای اشخاصی که آن را فقط برای سرمایه‌گذاری بلندمدت خریداری می‌کنند، بیمه عمری است که حداکثر میزان حق‌بیمه پرداختی، حداقل پوشش‌های بیمه‌ای و حداکثر میزان سوددهی را داشته ‌باشد. همچنین برای اشخاصی که بیمه عمر را با برای بهره بری از خدمات تهیه می کنند، بهترین بیمه عمر، بیمه عمری است که پوشش‌های کامل‌تر و مناسب‌تری را ارائه‌ می‌دهد.در نهایت برای انتخاب بهترین بیمه ی عمر باید از مشاوره ی کارشناسان بیمه ی پارسیان بهره ببرید. ‌

انواع بیمه عمر

همانطور که گفتیم همه شرکت های بیمه انواع مختلف بیمه عمر را در قالب های گوناگونی ارائه می کنند که این بیمه نامه‌ها نام‌های مختلف با پوشش‌ها و مزایای مختلف را دارد. به طور کلی از انواع بیمه های عمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-    بیمه عمر ساده زمانی

یکی از اولین طرح‌های بیمه عمر، بیمه ی عمر ساده زمانی  می‌باشد که  در این طرح، با داشتن بیمه نامه در صورت فوت، سرمایه فوت به ذینفعان فرد پرداخت می شود. اما در صورتی که در پایان مدت بیمه نامه فرد در قید حیات باشد هیچ مبلغی به وی تعلق نمی گیرد.

۲-    بیمه تمام عمر

با دارا بودن این بیمه نامه ، فرد دارای پوشش های بیمه‌ای به همراه سرمایه فوت می باشد. همچنین در صورتی که فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه عمر فوت کند، ذینفعان می توانند  از پوشش سرمایه فوت فرد بهره ببرند.

۳-    بیمه عمر مانده بدهکار

این نوع بیمه نامه برای زمانی است که فرد وام بانکی داشته باشد، و در زمان بازپرداخت وام فوت کند. در این صورت شرکت بیمه متعهد می‌شود که در صورت فوت فرد بقیه ی وام او را پرداخت کند.

۴-    بیمه عمر و سرمایه گذاری

این نوع بیمه عمر یکی از کامل‌ترین نوع بیمه های عمر پارسیان است که هم دارای پوشش‌ها بیمه ای برای افراد می باشد و هم سرمایه گذاری را برای فرد ایجاد می کند. درحال حاضر شرکت بیمه پارسیان این نوع بیمه نامه رادر طرح‌های مختلف بیمه از قبیل بیمه مستمری، بیمه بازنشستگی، بیمه زنان خانه دار، بیمه آتیه کودکان و… ارائه می کند.

تعرفه بیمه عمر در شرکت بیمه ی پارسیان

به طور کلی برای بیمه عمر تعرفه خاصی تعریف نمی‌شود و در واقع حق بیمه ای که هر فرد می خواهد سالانه  و یا ماهانه و یا ۶ ماه یکبار پرداخت کند می‌توان به عنوان تعرفه بیمه عمر در نظر گرفت.

نحوه ی صدور بیمه عمر

بعد از استعلام آنلاین بیمه عمر و تکمیل فرم پیشنهاد و امضا و تایید فرم پیشنهاد توسط بیمه گذار و شرکت بیمه پارسیان، و در نهایت پرداخت حق بیمه، بیمه نامه عمر شما به راحتی هرچه تمام تر صادر می‌شود.

نحوه ی صدور بیمه عمر
نحوه ی صدور بیمه عمر

پوشش‌ های بیمه عمر

به طورکلی پوشش‌های بیمه عمر را‌ می‌توان به دو دسته ی اصلی پوشش‌های اصلی و تکمیلی تقسیم نمود. پوشش‌های اصلی بیمه عمر شامل پوشش‌ فوت طبیعی و فوت بر اثر حادثه می باشد. این به این معناست که شرکت بیمه ی پارسیان وظیفه دارد در صورت فوت ‌بیمه‌گذار به صورت طبیعی یا در اثر حادثه، بر اساس شرایط ‌بیمه‌نامه به ذی نفعان او سرمایه ی فرد را واریز کند.

پوشش‌های تکمیلی بیمه عمر در شرکت‌های مختلف بیمه ممکن است متفاوت باشد اما به صورت کلی این پوشش‌ها شامل موارد زیر است:

–        دریافت وام بدون ضامن

–        پوشش بیماری‌های خاص (انواع سرطان، پیوند اعضا، سکته قلبی، سکته مغزی و عمل قلب)

–        پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی

–        پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی و…

مهمترین مشخصات بیمه عمر پارسیان

هم اکنون در کشور شرکت های بیمه مختلفی وجود دارد که خدمات بیمه عمر را ارائه می کنند و با توجه به این که خرید این بیمه نامه نوعی سرمایه گذاری برای بیمه شونده به حساب می آید لذا هر مشتری در پی این است که بهترین شرکت بیمه گر را برای این منظور انتخاب کند. ما در این راستا برای کمک به شما برای شناسایی شرکت های مناسب جهت خرید بیمه عمر، برترین ویژگی های بیمه عمر پارسیان را بیان خواهیم نمود:

۱-   بیمه عمر پارسیان سعی بر این دارد که در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان خود، حق بیمه عمر که توسط بیمه گذار پرداخت می شود را به صورت اقساطی دریافت نماید تا از این نظر فشار مالی به مشتری وارد نشود.

۲-   از نظر میزان سوددهی بیمه عمر و خدمات تحت پوشش آن، بیمه عمر سعی دارد که بتواند میزان خدمات تحت پوشش را زیاد کند تا در این صورت بهتر بتواند به مشتری خود خدمت رسانی نماید.

۳-   توجه به خواسته های مشتریان و اهمیت دادن به موارد و پیشنهادات مد نظر او، یکی از مهمترین اهداف بیمه عمر پارسیان به شمار می آید.