در مورد بیمه عمر جانبازان چه می دانید؟

در مورد بیمه عمر جانبازان چه می دانید؟

بیمه عمر جانبازان

با وجود بیمه عمر جانبازان این امکان را فراهم می کند تا این عزیزان بتوانند از خدمات بیمه در زندگی خود بهره جویند. متاسفانه جنگ، شرایط کار و در نتیجه زندگی را برای جانبازان محدود نموده و غالبا به دلیل همین محدودیت ها نمی توانند درآمد کافی را برای خانواده تامین کنند. در کنار این مشکل، هزینه های درمانی را نیز باید قلمداد نمود.

بررسی انواع و خدمات بیمه عمر جانبازان

تقریبا انواع بیمه نامه عمر برای جانبازان در نظر گرفته شده است که دو نوع از مهمترین ان ها بیمه معلولیت و بیمه عمر گروهی است. شما باید بسته به شرایط خود و درخواست هایی که از بیمه گر دارید، بیمه نامه ای را انتخاب نموده و از خدمات آن بهره مند شوید. در این مقاله به بررسی هر کدام از این گزینه ها خواهیم پرداخت:

۱-   بیمه عمر جانبازان دارای معلولیت

این بیمه نامه اولین بار در سال ۱۹۵۱ معرفی گردید. عمده مشکلات جانبازان در قالب معلولیت بوده و همین موضوع، شرایط زندگی و کار را برای آن ها محدودتر می کند. جانبازان لازم است مدارک و اسناد مربوط به بیماری و معلولیت را در اختیار شرکت بیمه گر قرار داده و از طرفی خدمات مد نظر خود را درخواست دهند. برای استفاده از پوشش های اضافی باید موافقت بیمه گر را به همراه داشته باشید.

۲-   بیمه عمر گروهی جانبازان

این بیمه نامه این امکان را برای جانبازان فراهم می کند که در بازه های زمانی تعریف شده بتوانند سرمایه خود را افزایش دهند. در ابتدا یک جانباز واجد شرایط می تواند بخشی از خدمات مد نظر خود را تحت پوشش بیمه عمر قرار دهد. سپس هر ۵ سال یکبار امکان افزایش سرمایه به اندازه مبلغ تعیین شده توسط شرکت بیمه گر وجود خواهد داشت.

۳-   بیمه وام مسکن جانبازان

برای آن دسته از جانبازانی که معلولیت شدید داشته و برای خرید خانه فعلی خود وام مسکن درخواست داده اند، می توانند از بیمه عمر برای پوشش این وام استفاده کنند. چنین معلولانی ممکن است هر ان به طور کامل از کار افتاده شده و یا اینکه فوت کنند. در نتیجه بیمه عمر وام مسکن برای آن ها از جمله ملزومات است.

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

نوزده + شش =

Free WordPress Themes, Free Android Games