در زمان مسافرت خود را بیمه کنید

در زمان مسافرت خود را بیمه کنید

در زمان مسافرت خود را بیمه کنید

در زمان سفر، این احتمال وجود دارد که اتفاقات ناخواسته برای شما رخ بدهد که خوش بینانه ترین حالت این است که در نتیجه این اتفاقات، خسارت مالی به شما وارد شود ولی این امکان نیز وجود دارد که آسیب های جانی نیز رخ داده و نیاز به درمان، ضروری گردد. در این زمان جبران خسارت های وارده نیاز به هزینه های زیادی دارد که ممکن است در آن زمان، شما قادر به پرداخت این هزینه ها نباشید. لذا یک راه حال بسیار عالی که در چنین مواقعی به کمک شما می آید، استفاده از خدمات بیمه مسافرتی است.

بیمه مسافرتی چیست

بیمه مسافرتی، یکی از انواع بیمه هایی است شما را در زمان مسافرت در برابر خسارت های وارده حمایت می کند. لذا از زمانی که مسافرت شما آغاز می گردد و تا زمانی که از سفر برگشته و به منزل بروید، بیمه مسافرتی کلیه خسارت هایی را که به شما در طول این مدت وارد می شود، جبران خواهد نمود. البته توجه داشته باشید که خسارت هایی تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار دارد که به صورت ناخواسته و غیرقابل پیش بینی برای شما در طول سفر رخ بدهد.

به طور کلی خسارت هایی که تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار دارد عبارتند از:

۱-   هزینه های درمانی

در صورتی که شما در طول سفر بیمار شوید، می توانید از بیمه مسافرتی برای هزینه های درمانی کمک بگیرید. این مورد زمانی کاربرد دارد که شما به خارج از کشور رفته و در آن جا بیمار می شوید. در این زمان بیمه مسافرتی وظیفه دارد که کلیه هزینه های درمانی را تقبل کرده و هزینه های مربوط به انتقال شما به کشور را بر عهده بگیرد.

۲-   هزینه های دندانپزشکی

در صورتی که در خارج از کشور دچار مشکلات دندانی شوید، بیمه مسافرتی هزینه های درمانی را پرداخت خواهد کرد. البته این جبران هزینه ها زمانی صورت می گیرد که طبق نظر دندان پزشک تشخیص داده شود که تا زمان بازگشتن شما به کشور، دندان به شدت آسیب خواهد دید و در نتیجه مجبور هستید در همان طول سفر، دندان را ترمیم نمایید.

۳-   هزینه مربوط به گم شدن چمدان

اگر در طول سفر، چمدان شما گم شود، مسا به دلیل نداشتن مدارک، نمی توانید اتاقی برای خود در  هتل رزور نمایید. در این صورت بیمه مسافرتی تا زمان برگرداندن شما به کشور، وظیفه دارد محلی را در کشور مقصد برای اسکان موقت شما در نظر گرفته و امور مربوط به بازگشت شما را انجام دهد.

۴-   هزینه مربوط به بازگرداندن میت به کشور

اگر فردی در حین سفر، فوت شود، بیمه مسافرتی کلیه هزینه های مربوط به انتقال او به کشور را تقبل خواهد کرد.

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

14 − سه =

Free WordPress Themes, Free Android Games