چگونه یک نمایندگی فروش بیمه موفق داشته باشید (قسمت اول)

چگونه یک نمایندگی فروش بیمه موفق داشته باشید (قسمت اول)

نمایندگی فروش بیمه موفق

مسلما همه افراد به دنبال این هستند که بتوانند در زمینه کاری خود به موفقیت رسیده و از رقبای خود پیشی بگیرند اما برای رسیدن به این موفقیت، باید با رموز موفقیت سوپر استارهای حرفه خود آشنا شوید و این تکنیک ها را برای خود سرلوحه قرار دهید. در مورد بیمه نیز به همین گونه است. برای رسیدن به موفقیت، تکنیک های موفقیت شرکت های موفق دنیا را بررسی کنید و به آن ها عمل کنید:

۱-   تفاوت میان افراد موفق با با افرد نا موفق، در اراده آن ها است.

شغل بیمه، حرفه سختی است زیرا باید تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید فروش خود را زیاد کنید. مسلما در ابتدا شکست خواهید خورد و علت این امر به این دلیل است که زمانی که نمایندگی ها و شرکت های جدید بیمه وارد بازار کار می شوند، زمان نیاز است که افراد به شما اعتماد کنند. لذا در این مدت شما باید قاطعانه به فعالیت خود ادامه داده و به هیچ وجه ناامید نشوید.

۲-   به خواسته های مشتریان خود اهمیت دهید.

اشتباهی که شرکت های ناموفق مرتکب می شوند این است که تنها در صورتی مشاوره  خیلی خوب به مشتری ارائه می کنند که بدانند این مشتری حتما قصد خرید دارد در غیر این صورت به او بها نمی دهند. در حالی که در شرکت های موفق، خواسته مشتری به خواسته بیمه گر ارجحیت دارد. به خوبی به مشتری مشاوره می دهند بی آن که از او انتظار داشته باشند در انتهای این مشاوره ها، حتما اقدام به خرید بیمه داشته باشند. هر چند مسلما بیمه گران نهایت تلاش خود را برای فروش می کنند ولی کمک کردن به مشتری را بر مبنای خرید او قرار نمی دهند. شرکت های موفق اعتقاد دارند که باید همیشه قانون اکرام مشتری رعایت شود حتی برای مشتریانی که از شما خرید نمی کنند. با این کار ذهنیت خوبی از شما پیدا خواهند کرد و شانس موفقیت شما برای بازگشت مجدد مشتری را بالا می برد.

۳-   برای کار خود هدفمند باشید.

شرکت های موفق قبل از این که فعالیت خود را شروع کنند، ابتدا برنامه ریزی می نمایند تا مسیرهای صحیح و مطمئن را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کنند. لذا در این مسیر ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که برای فروشندگان بیمه خوشایند نباشد ولی می دانند که باید از همه این مراحل رد شوند تا به نتیجه برسند ولی شرکت های ناموفق فقط در لحظه فعالیت می کنند یعنی به کارهایی می پردازند که در همان لحظه حس خوبی به آن ها می دهد.

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

یک × پنج =

Free WordPress Themes, Free Android Games